Pages

Monday, January 21, 2013

Babi Hutan Melintas !

Assalamualaikum warahmatullah...


Hayyaaa babi hutan melintas pun boleh jadi entri ker ?


...di sebuah petang yang indah lagi nyaman di sekitar bukit frasers...kami yang dalam kereta terkejut dengan kehadiran seekor binatang yang haram diMAKAN oleh umat ISLAM ni (kecuali darurat)...hehehe..


babi hutan !!



eh silap silap



babi bukit frasers !!



Untunglaa babi duduk dalam suasana yang nyaman atas bukit ni ya...cuaca berkabus je...kalau korang jalan-jalan kaki kat sini jangan terkujat kalau terpijak kaki babi =P













Abah : Tengok babi tu !!


Neo : Nape bah ? comelnye babi tu bah !!!( babi pun comel kan!)


Abah : Nak tau tak kenapa babi tu tunduk je ?


Neo : Nape pulak bah...


Abah : Sebab dia malu dia babi !!! sebab tu la dia tunduk je bila jalan !! kui kui kui !! (gelak abah nada gurau)



...dan babi hutan tu pun berlalu pergi .. melintas dengan kemalu-maluan di hadapan kereta kami...


Dengan gelojohnya saya snap snap snap gambar ~! Sampai babi tu pun naik segan ! Ok bai semuaaa !!!






 

Designed by Alieff Artwork