Pages

Friday, January 04, 2013

Awak Ni Pelajar Tuisyen Ke ?

Assalamualaikum warahmatullah...

Tadi saya teman mak pergi setel bayaran tusyen untuk adik saya...Masa nak bayar tu..nampak beberapa orang cikgu ustaz kat bahagian office..

Aipp..segan dan tak berani pulak nak masuk ke dalam, jadi saya berhenti dan tunggu mak di tepi mesin fotostat antara pintu kelas tuisyen tu. Sambil sambil tunggu mak, saya jeling budak budak tuisyen tengah kusyuk belajar...

Tetiba..

Ada cikgu keluar kelas nak fotostat bahan...saya pun tunduk je...

Cikgu : Awak tak masuk kelas ke, tunggu siapa kat sini ?

Neo : Err...er...saya tunggu mak saya sekejap. (**tetiba aku terkompius dengan keadaan ini)

Cikgu : Owhh..!

Neo : .......... zzz ....

Bila nampak mak dah setel bayar duit tuisyen tu, saya terus cerita kat mak saya...mak saya pesan.."tu la ko ni, laenkali makan banyak sikit, biar besar sikit badan tu..ni tak orang asyik ingat budak sekolah je.."

Errr...err...saya masih lagi kompius ! Muka saya ni ada macam muka budak tuisyen ke ? Padahal aku satu profession je dengan cikgu tu...hahahaha...Wahai cikgu , saya pun cikgu jugak laaa :/ Adoyaiii !
kompius

kompius
 
kompius
 
Assalamualaikum ! babai !



Gambaq harini..budak tecik ni suka borak borak dengan saya..abang dia kelas khas..dia pulak budak cerdik pandai..petah bercakap..huhu..lawa pulak tu, geram je rasa nak cubit cubit je !







 

Designed by Alieff Artwork