Pages

Friday, December 21, 2012

Susah Ke Nak Cakap "Tumpang Lalu Makcik??"

Assalamualaikum warahmatullah...

Saya tengah geram giler ni..tadi saya jalan jalan kat Jaya Jusco tau..benda yang menyakitkan hati ni berlaku masa saya dan mak nak turun escalator..

Ada 3 orang lelaki badan besar dan tinggi mcm BON nak turun kat escalator dan tolak tepi bahu mak saya nak lalu..

Orang tu : "Tepi tepi sikit nak lalu ni"

Sambil nak lalu tu dia tolak tepi mak saya..Boleh ko tolak tepi mak aku sesuke hati kau...berasssaaaapp nye akuuuuu waaaa....!!!!!Kalau jatuh mak aku tadiiii???? Waaaa geramnye!

"Eh mak, takde adab nye orang ni..mak bapak dia tak ajar adab kot??" kata cik neo kepadanya maknye.

"Hurm..takpelah biar lah dia..mak pun takut. Nasib baek dia tak TUING-NYE mak tadi.. " balas mak.

Orang orang takde adab tadi lajuuu jer turun bawah der. Pandang belakang pun tak.

WAAAAAAAAAAAAA MACAM NI PUNYA MANUSIA PON ADE KE....BERANI KO TOLAK MAK AKUUUUU WAAAAA....

Ya Allah Ya tuhan ku...Maha Lembutnya Engkau..sesungguhnya engkau tidak suka orang yang zalim dan orang yang berkasar dengan orang lain..berilah balasan setimpal kat manusia tu..supaya dia sedar diri sikit...amin..


 

Designed by Alieff Artwork