Sugar Glider : Bye-Bye Kontot & Zig :)

Assalamualaikum...

Dah lama tak update pasal suggies kan..sayang semua suggies tau..sayang gila...nak lepaskan..

Lepas satu..satu saya jual huhu..oh seperkara lagi..maaflah bagi yg bertanya pasal sugar glider for sale lg..kat inbox bertanya lg..jangan tanya sebab tiada sugar glider lg yang available utk dijual..ok..maaf!

Kontot & Zig...pasangan terbaek saya lepaskan dekat seseorang ni..dengan harga RM700..

Complete set..sugar glider pair..with cage..travel bag..makanan..and beberapa bonding bag..

Siap saya sertakan satu document..saya tulis cara nak jaga kontot dan zig lagi..huhu..sayang saya pada dorang :)

Bye sayang...love you forever..kenangan kita akan ku simpan forever muahhxxx...







Comments

  1. comelnye,hehehe, mesti syg nk lepaskan kan

    ReplyDelete
  2. syg syg syg kau sudah berpunya tertutup sudah bagiku kesempatan ~~ huhuhu :)

    ReplyDelete
  3. pehhhhhhhhhhhhh! rm700?mahal jugak eh.. comelll tapi onie geliiiii tahu..

    ReplyDelete
  4. huhu mahal ek ? tatau laaa...sebab sayang sgt kot kat mereka berdua ni.. tu letak harga tinggi :P

    ReplyDelete

Post a Comment