Semak KISSM Online : Saya Lulus Kursus Induksi !

Alhamdulillah...

Lulus periksa !


Yang ini periksa KISSM. Pernah dengar kan KISSM ? Dulu saya kissm kat melaka =) Check entry ni !

Masa waktu exam dulu... saya lah insan paling malas nak study. Apa yang saya baca pun saya tak tahu lah. Orang lain baca buku, saya tido..orang bagi ceramah saya tido.. ape tak tahan betul godaan setan yang bergayut kat mata ni..time makan, time break segar bugar pulak mata saya...

Masa nak jawab exam macam nak pengsan saya, main belasah je buat .. dalam hati saya..takkan lah orang ni nak bagi aku failed kot.. aku da jadi cikgu pon nak failed kan aku ker.. heee...main belasah je tulis merapu dalam exam paper...

Akhirnya lulus gak..hehehe...

Bagi yang nak semak keputusan KISSM ONLINE boleh check kat website ini : http://apps.moe.gov.my/smg/05/050002/cari-keputusan.cfm


main main masa kursus induksi T_T

P/s : orang lain dah semak awal awal dah.. saya jer baru nak terhegeh hegeh semak benda ni hehehe.. derrr ~~


Comments

  1. congratz kak neon...
    x sangka dok slalu tido n curi2 take pic masa kursus still dapat result yg bek jugak...
    itulah namye ye rezki...
    pape pun tahniah ye....
    ^O^

    ReplyDelete
  2. cis takky ni !! hahahahah tu la pasal kan XD alhamdulillah !

    ReplyDelete

Post a Comment