6 Perkara Best Waktu Konvo !

Alhamdulillah..

Dapat jugak saya tengok kawan saya sorang ni convo..huhu..tahniah la ye!
Cakap pasal konvo ni mesti i teringat waktu i convo dulu dulu..syoknya..bagi saya..waktu convo lah paling best yang pernah berlaku dalam hidup saya..

KENAPA KONVO BEST..SEBAB...:) 
  1. Kita akan dapat hadiahhhh...heheh..dulu saya siap dapat bunga dan bear bear lagi hihi..dapat peluk cium dari semua orang yang kita sayang..
  2. Manusia semua lawa lawa cantik cantik dan hensem hensem kat situ..takde seorang pon yang nak nampak selekeh! Semua orang pakai macam nak jadi pengantin dah.
  3. Time nak bergambat palibg best sekali..macam.macam style dan posisi nak amik..kalau boleh nak bergambar sampai esok pagi hahha..terlampau syok pakai topi dan jubah tu :)
  4. Dapat sms dan call ucap tahniah holaaa..syoknya! 
  5. Kalau ada suami/tunang/boyfriend/girlfriend/admires/ haha time tu la nak jumpa dan waaaaa pofff pofff something beautiful happen ! cewah...
  6. Best sebab orang belanja makan, belanja itu belanja ini.. hahahaha !

So..sebolehnye bila orang lain konvo..i nak jadi part of the sweet memories too hehe! 

Nanti..kalau timbul niat nak sambung masters..dan ada rezeki konvo lagi..weuuu mesti nak da bomb da bomb lagik..

jalan jalan cuci mata...tgk bunga..tgk bear..tgk orang cantik cantik...weee
 

 

 

tahniah !!! semoga berjaya dlm kehidupan ye !
 

ok ok pe kata kite mengimbau kenangan saya konvo dulu !! awwww :) <3 p="p"> time ni tak reti nye make up (sekarang pon masih tak reti)..time ni tak retinye nak pakai blusher ke..lipstick ke..semua pale face hahahaha...lainkali aku kombo aku nak pakai de bomb de bomb !! hahahaha..tak kire !






Comments

Post a Comment