Kes Main-Main Undur Kereta di Jalan SEHALA yang SEMPIT !

Assalamualaikum semuaa, sayang korang laju laju sebab setia baca blog ni.

Kih kih kih saya atau saya ni minah perasan kan. sebenarnya ada ke orang baca blog ni ? Hahahaha...Memang ramai mengunjungi blog ni tapi banyak cari maklumat laa..kalau takat cerita hingusan serta cerita hindustan saya, takde sape nak baca kot :P takpe..takpe korang !!

Kes Main Main reverse kereta di jalan SEHALA yang SEMPIT  ...

Ni nak cite ni saya tak puas hati betul laaa ishh ! Tau tak.. saya termasuk lorong sehala...tapi saya masuk dan main redah je ikut jalan sehala tu dari arah bertentangan. Kononnya...ahhh kereta aku kecik je kot. papehal leh elak je kereta lain kan ? Hahah..

Bayang kan..

Saya lalu lorong kecik (arah bertentangan) lorong sehala pulak tu..tepi tepi semua kereta parking.. hahah sampai kat hujung saya dah jumpa jalan keluar tau... eksaited la saya nak keluar ikut jalan hujung tu...

TAPIIIIIIIIIII cis.

Ada kereta pulak parking depan jalan keluar tu !! apekes kereta ni parking kat jalan keluar ni.. dah la lorong ni sempit kot nak patah balik sehala pulak tu .. mana boleh pusing kereta ni.. unless saya kena reverse back to hujung jalan sana ! ciss kau kereta !

Muka sempoi. tittt tiiitttt tiiitt..reverse sensor berbunyi...

Saya pun reverse kereta dengan penuh rasa dendam kesumat dan api berbara....nasib bek berjaya dapat AA+++++ !

Singgah beli air cincau sebotol. GULP. boleh rasa asap keluar dari mulut sebab hati tengah panas kena curah dengan air cincau sejukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.


ok fine ! jangan ikuti jejak langkah ku ini ~!




Comments

Post a Comment