Garnier Pure Active : Anti Imperfection Roll-On (Review)

Assalamualaikum warahmatullah..

Ohoi..kalaulah saya tau benda ni boleh menyelamatkan saya dan jerawat saya..sudah tentu saya setia pada dia lama dulu ! Weuu..korang pernah dengar produk Garnier Pure Active : Anti Imperfection Roll-On ? haaa.. inilah dia tips untuk masalah jerawat :)

Garnier Pure Active : Anti Imperfection Roll-On ni orang guna untuk hilangkan jerawat ! Ianya sangat berkesan kat muka saya yang berjelawat ni ! 


 zOOM SENDIRI KALAU NAK BACA YE :)


Cara Guna Garnier Pure Active : Anti Imperfection Roll-On : 
  • Bersihkan muka korang. Lepas tu roll kan pada jerawat korang..roll kan uga pada kesan awal jerawat nak tumbuh..hah roll je la satu muka kalau dah satu muka kau tu berjerawat kan :P hehe..
Harga Garnier Pure Active : Anti Imperfection Roll-On  : 
  • RM22.00-24.00 macam tu lah..mahal tapi ok what..berkesan kot !! for me :)
Kesan pakai Garnier Pure Active : Anti Imperfection Roll-On


  • Dalam 5-6 Jam dah nampak jerawat yang bengkak mula susut. Dalam 1 hari..dah nampak jerawat mula takot untuk muncul..dalam hari ke 2..jerawat hilang totally. Yahoo...ok la tu dari seminggu dua minggu ko tunggu jerawat tu blah tapi tak blah blah kan !




 


P/s : Kalau nak dibandingkan dengan OXY ubat jerawat tu..saya lebih prefer guna Pure Active Garnier ni lagi laa !!! Sebab lagi cepat wooo.. so lepas ni i tak nak dah pakai OXY..buat sakit hati je...amik seminggu nak hilangkan jerawat..seminggu pon belum tentu hilang lagi ! menci tau :X

 oxy yang tak berkesan di muke saya...takmau pakai dah

lepas ni setia kat pure active roll on je :) 




Comments