Flanil Analgesic Cream : Untuk Sakit Otot !

Assalamualaikum :)

Kejadian terseliuh aka terkehel leher ni terjadi masa saya tengah bergembira kat dapur...Tiba tiba....

Badan dan kepala saya tangkap senget...macam kena heret...saya macam.."eh..eh..ehhh oii" Apehal dengan badan dan kepala saya tetiba senget ni kan..ahh sudah..

Time tu nak tunduk sakit. Nak mendongak sakit. Nak pandang kiri kanan tak boleh. Nak jalan pun sakit woi..terasa sakit dari pinggang ke kepala..awcch ! Terus terduduk saya..

Dua hari berturut turut makcik urut datang rumah mengurut saya.. akhirnya..dengan bantuan urut.. dan juga ubat ubatan..saya dah kembali pulih...alhamdulillah...


ni lah cream saya gunakan untuk muscle pain ! memang panas gilaa cream ni..boleh melecur hahaa...tapi memang terbaek la !

saya pakai flanil je untuk kesakitan otot terseliuh ni..

yang deep rub ni pulak klinik bagi. tak cuba pun..hehe


 Mak kata..tu laa tido banyak sangat !! Bantal tu penuh satu katil..tidor pun tak betul..so penyudahnya saya buang semua bantal kat katil saya..pakai sebiji bantal je tau.. hehehe...dan ade bodyguard kat atas katil tu haha


ok bebeh semua.. lap you alllzz.. jaga diri dan kesihatan diri bebaik ya !


Comments

Post a Comment