Body Shop Body Mist! (My Favorite)

Assalamualaikum.

Blog marathon ya pagi ni. segala benda nak cerita sebab banyak gambar tersimpan dalam henpon ni...

Body shop body mist..


I am not a perfume type. Means that saya xberapa gemar pakai perfume sangat. Huuu..kadang kadang tengok orang gila beli perfume mahal mahal..sampai ratus ratus erkk..mahalnye..semata mata untuk bau wangi? erksss sekali lagi.

So kenapa body shop body mist?



Sebab bau dia sempoi. Tak kuat sangat...dan saya paling suka bau Vanilla..hehe..lepas try bau Vanilla..saya cuba plak try bau Mango..tapi saya tetap suka yang Vanilla jugak..

Murah laa dan bau pon sedap..RM43.00 camtu kot..Tak sampai la ratus ratus mcm orang lain beli k..huu..xmampu..ni je mampu beli hee...

Ada banyak jenis bau body mist ni...weee nanti saya nak try bau lain la pulak!




 

Comments

Post a Comment