Sugar Glider : Baby SOLD, TQ !!

Salam..

Sebenarnye saya rasa sangat sangat emosi...kalau ditahan kang lagi sedih...so sambil nanges nanges saya pon tulis blog ni...(jangan nak ckp saya poyo) sukati saya la...

Saya dah jual BABY. Sugar glider yang paling manja sekali...saya tak tahulah..sangat sangat emosi sangat sekarang..saya decide untuk jual..saya dah tekad untuk jual...saya tak mampu jaga banyak sangat sugar glider :( saya tak mampu...kalau saya mampu saya akan cuba jaga semua..tapi saya tak mampu... :(( hinggakan saya terkadang abaikan mereka...:( maafkan saya...

Saya sangat sayangkan baby...sebab kalau nak dibandingkan dengan shemie dan ninja juga boboi (3 sugar glider yg saya sayang), BABY paling manja dengan saya....

Dengan harga RM300.00 saya serahkan BABY pada seorang owner sg dari PERAK. jauh datangnya untuk beli sugar glider saya...terima kasih kerana sudi bela BABY...
Terima kasih sekali lagi...yang tak terhingga...ye encik. (lihat gambar terakhir sempat saya snap dengan tangan shaking hati berdegup lajuuuu)

Dengan duit Rm300.00 ni...boleh tanggung makan minum sugar glider yang lain...so baby, ko telah berkorban demi saudara mara mu ok. SO JIHADDDD !! apekes (nak ceriakan diri hahaha)


Offer saya untuk jual beberapa ekor sugar glider lagi masih terbuka luas...sila call saya terus (neo-0192962614) kerana saya hanya mencari SERIOUS BUYER...dan saya minta sangat...jangan tawar lagi harga RM300.00 ni..sebab saya jaga sugar glider saya dengan sangat sangat baik..makanan yang saya bagi pada mereka adalah sangat berkualiti..dan tak pernah abaikan makan minum diorang secara halai balainye...



Ok, emosi dah stabil sikit dah. fuwww. (terpaksa lap hingus) Ok ok redha :) Sambil layan lagu WITHOUT YOU - mariah carey ~~ huuuuuuuuuuuu

p/s : gile hebat penangan cinta sugar glider !! huahuuuuaaaa hanya bg yang faham saje !

p/s : jangan ingat saya dah pencen bela sugar glider ye...saya tetap akan bela shemie, ninja, dan boboi :) feww...!


Comments