Kisah 11 Ekor Sugar Glider Saya.

Assalamualaikum.

Lets recall nama nama sugar glider yang saya sayang ni :)
  1. shemie
  2. mumu
  3. ninja
  4. kontot
  5. boboi
  6. baby
  7. zig
  8. zag
  9. magic
  10. pesona
  11. maya
  12. killer (dah diambil orang)
  13. bima  (dijual)
  14. sakti (dijual)


Lama dah saya tak update pasal sugar glider saya kan ? Huhuhu malam tadi lupa lagi nak bagi diorang makan..adoyai...berdosa kalau kita abaikan haiwan perliharan ni...huuuu minta maaf la ye...

BAGI MAKAN 

Pukul 4 pagi tersedar dari tidur terus meluru ke sangkar sugar glider yang saya letak di luar rumah. Macam orang gile sikit sebab keluar rumah kol 4 pagi kan..huhuhuhu.. tapi nak selamatkan anak anak nyer pasai kan...

Potong buah epal 2biji, sayur kacang botol dan sayur kacang panjang...letak madu dan gaul2kan...makanlah ko buah dan sayur bersalut madu hihihi...melahap diorang makan..cian dia..




 ADA YG BUAT PRJOEK :p

Pastu ada pulak yang duduk dalam pouch taknak keluar makan...cehh ape tah kerja nya tu...bila saya tarik diorang keluar pouch rupa rupaya si Ninja dengan si Kontot tengah buat projek...sorry ganggu you all buat projek ye... ingatkan buat ape tadi dalam pouch tu hahaha...





SI KECIK BABY JOEYS

Then jenguk pulak si Pesona dan Maya...dua ekor sugar glider yang bakal dijual ni...huuuu belum boleh jual sebab belum putus susu ye....love you two...nanti harap harap new owner akan aga you dengan baik.. :) muah... love you PESONA MAYA !

BERITA GEMBIRA

Pastu gumbira sangat bila saya check sugar glider saya..(memang selalu check yang betina)  ada dua ekor sugar glider betina adult yang dah ada ana dalam pouch ... MUMU & ZAG dah beranak lagi wow...alhamdulillah bertambah lagi sugar glider saya nanti ohyeah :)







OKAY itu sahaja update tentang sugar glider saya...semua rindu diorang kan ! Muahhh kasi cium sikit :P







Comments

  1. dah banyak dah sugar glider nurul...

    *nurul,kosentrasi sugar glider terganggu..hahaha

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Ada x sugar glider untuk adoption?

    ReplyDelete
  5. kat mana blh dpt sugar glider ni?mhl x?

    ReplyDelete

Post a Comment