Bila Salah Tarikh Ucap Birthday XD

Salam

Malam tadi masa tengah makan...telefon berdering ..kringgggg kringggggggg..huiks, cepat jawab !

"Hello cik naaaaaaa" (suara anak buah saya)
Happy birthday to youuuuuu
hapy birthday to youuuuuuuuuuuuuuuuuuu
happy birthday to cik naaaaaaaaaaa

(ramai ramai dok nyanyi lagu ni dengan meriahnyaaaa dalam telepon) abalong, kakacha, dan anak buah saya si iman tomey..dengan penuh semangat nyanyi lagu birthday untuk saya..macam nyanyi lagu negaraku semangatnye !!!

Tergelak saya ! Malam-malam ada orang buat lawak pulak hahahahah. Hampir pecah perut tahan gelak mengilai malam tadi..dah la suara iman comeyl gila !

"happy birthday enaaa!"
"errr along, salah tarikh la long..."
"haaaa???????????????? salah tarikh ke ??? ok BABAI !!!! ADOI MALUNYAA !!! ok bai !!"
--- tuutttt---


macam mana boleh salah tarikh wish befday ni !


Tau la excited kan nak wish..tapi SALAH TARIKH LA ! BUKAN HARI NIII...29 NOVEMBER LAAA birthday saya :P

Malam tadi pecah perut gelak..sebab tiga tiga orang ni telah menyanyikan lagu hari jadi dengan penuh semangat ! Hehahahehhah ! XD

takpe..hari hari camni pon boleh jugak ... haa...haa... haaaa




Comments

  1. Woooitt..Hahahahah..Kesilapan kalendar la.kiteorg tgk kalendar punjabi..puas training nyanyi tau.. ;)

    ReplyDelete

Post a Comment