Sugar Glider : Welcome Wahai Pesona & Maya !!!

Salam,

Hehehe tengah gembira lagi ni....harini anak mumu dah out of pouch ! Wahhhhhhh selama ni saya ingatkan seekor je anak mumu ni..rupa rupanya dua ekor !!! Sekor tu kecik..sekor lagi besar...hehehe...alhamdulillah rezeki lagi :) Nama diorang dah saya ready awal-awal..so saya namakan diorang 

-->>>> PESONA (male) & MAYA (female) !!

Happynye !

Walaucamne happy pun...sekor atau dua dua ekor ni sebenarnye dah kena COPPPPPPP awal-awal dengan kakak ipar saya..huhuhuhu...apakah...sayang punya pasai..sebab diorang dah lama sangat mintak sugar glider ni..saya kena juga bagi hehehe...siap diorang kalau diorang tak jaga bebetoi nanti !

Tapi kena tunggu pesona dan maya putus susu dulu...heheh kena tunggu diorang tumbuh bulu dan bukak mata dulu ye...sabar :)

pesona and maya !!! halooo babies !!! muahxx lapp uuu !!!






tak senang duduk laaa cik neon asyik kacau perut mumu je ! majuk mumu hehehehe

Kenangan bersama semua sugar gliders ku.. --- lets recall : shemie, ninja, mumu, killer, kontot, boboi, baby, zig, zag, bima, sakti, magic, pesona dan maya !!!!! i ♥ yuollzzz !!!

Comments

  1. wahhh... sronoknya... :( * kite punye bby bboi bru pg mati mnggu lpas.x smpt nk tnggu ad cucu. kte syak bby prgnt.* jd skrg kne strt dri mula. sedih sgt... sbb bby bboi slalu tido ngn kite.

    ReplyDelete
  2. wahhh... sronoknya... :( * kite punye bby bboi bru pg mati mnggu lpas.x smpt nk tnggu ad cucu. kte syak bby prgnt.* jd skrg kne strt dri mula. sedih sgt... sbb bby bboi slalu tido ngn kite.

    ReplyDelete

Post a Comment