Sugar Glider : Bima & Sakti Dah Dijual !

Salam..

Bila tengok gambar balik..gambar gambar bima dengan sakti...rasa sayu pulak hati saya ni..saya rasa rindu nak cium bau bima dengan sakti ! Ohmai...takpelah redha je k... Dah basi giler cite ni..tapi kena cerita jugak kerana taknak terlepas memori ni hahaha...


Saya dah jual Bima & Sakti :( dengan berat hati...dengan rela walaupun hati berat jer...walaucamne pon saya kena lepaskan diorang gak.. kenapa saya jual diorang ?

  1. sugar glider saya dah terlampau banyak
  2. sugar glider saya semakin kuat makan T_T
  3. nanti ada rezeki sugar glider saya akan beranak lagi
  4. saya dah tak larat nak basuh taik maik diorang yang banyak tu
  5. duit tak cukup nak bagi diorang makan haha setiap minggu kena borong buah buahan !

 Anyway...saya sangat berharap to the new owner...jagalah bima dan sakti bebaik k...saya percaya diorang akan take care bima & sakti sebab diorang mmg pecinta haiwan haha..dan ada bela sugar glider jugak..so bima dan sakti akan belajar hidup dengan famili baru :)

ok just enjoy the pics ya ! ohya...saya jual mereka rm500 pair...dengan penuh kasih sayang .. i let them go :-) saya doakan dorang happy dengan owner baru !!










Comments

Post a Comment