Nando's, KL Festival City.

Salam.

Hai semua cek mek molek cik intan payung semua mucuk mucuk tuh ! Hari ni hari raya kedua ye. Boring laaa...mai kita jalan-jalan kat KL Festival City nak ? 

Masa saya ajak abang and kakak saya ke sini, depa sibuk kata tempat ni jauh. For me, tak jauh dah sebab dah biasa pergi sini. Berbanding Pavilion, Bukit bintang, Midvalley...entah kenapa..saya prefer Wangsa Walk dan Festival City..mungkin sebab tak jam menghala ke gombak kemudian, tak ramai orang di sana serta mudah betul nak parking. Tak sesak kepala saya. Huhu

Oh harini saya belanja semua makan Nando's. Seronoknyaaaaa. IMAN mucuk mucuk pun ada sekali. Bahagia :)





Alhamdulillah :)





Comments

  1. love nandos so much tu yg gigih buat sendiri tu haha.oh tak pnh lg pg KL Festival mall ni. best ke?

    ReplyDelete

Post a Comment