Wednesday, October 17, 2012

Latihan Perbarisan.

Salam.

Bermula hari ini kita adakan latihan perbarisan ye adik adik. Cikgu x reti pun bab berkawad ni. hang semua ikut je laaa cakap cikgu ya. asai kan tak berteraboq tak berlemoih takpa laaa ok ?

berterabur + senget + keluar barisan + tertinggal jauh kat belakang...masa anak anak murid saya buat perbarisan tadi. kelakar saya tengok. geram pon ada bila ada murid yang tolak tolak sampai kawan kawan semua nak jatuh. tangan ni ringan je nak rotan. sabar je lah.

tapi takpelah practice make perfect kan. moga moga perbarisan murid murid saya ni akan jadi semakin baik esok hari :) 















 

Designed by Alieff Artwork