Pages

Wednesday, October 31, 2012

Hari Sukan & Hari Kanak-Kanak 2012.

Salam ! Apa khabar semua ?



Halooo eberibadiii ! Minggu lepas sekolah saya telah menyambut hari sukan dan juga hari kanak-kanak sekali gus. Alhamdulillah semuanya telah berlangsung dengan lancar sekali. Good job cikgu cikgu sjkc sam yoke semua sekali :) Bagus :P

Pssstt nasib baiklah sekolah saya kecik je. hari sukan pun macam main sukaneka je...takde pun Rumah Merah ke Rumah Biru ke...hahahaha...untung gak kerja kat sekolah kecik camni :)

Hari sebelum tu kami buat reharsal sikit..

saya sibuk jadi pengadil..lepas tu saya main ngan budak budak hahaha...

 yang ni maskot kitorang...nak gak la try tgk muka jadi matahari camne kan...

Kakak PPM ni baru je berkhidmat kat sekolah kitorang...tapi dah kena tukar pulak dah..alahai. Babai kakak farah jumpa lagi laen masa ;) Maaf kalau ada salah silap ye..muaxx...lap you !

Farewell sikit untuk kakak farah :) 

cik neo & kakak farah. 
apesal muke ku jadi penat camtu ! sebab baru lepas jadi pengadil sukan hahaha...

cik qilah, kak shila, cik rika, cik neo, cik ecah dan kakak farah. aik semua cik lagi ??? hahahah :P

peace semuaaa :) 

yeyy ! babai...dah habis cerita dah untuk hari ni. :)
P/s : senyum senyum selalu :P




 

Designed by Alieff Artwork