Anugerah Seni Asas Tari di Rumah Puspanita (Tema 60-an)

Salam.

Sekadar sharing je pengalaman kat sini selagi masih mekar di minda. Haritu saya dijemput sebagai VVIP kat satu dinner bertemakan 60an ni. Dinner ni sebenarnye anugarah untuk budak budak yang belajar menari kat situ. Dari kecik molek sampai ke dewasa. Bertempat kat Rumah Puspanita. dekat je.Best woah dinner ni. Teruja saya datang woa...



Masa sampai malam tu saya teruja sangat sebab..hamboi macam macam gaya saloma & pramlee saya tengok teruja sangat.

Saya pergi dinner ni dengan si boncet. Terima kasih la sebab ajak ceq pergi dinner malam tu. hahaha. gile ramai orang hot hot blink blink malam tu. rasa syok sangat hang tau dak. tq yaaa

eyh kalau saya ni jenis free hair saya dah pakai ketat ketat sendat macam saloma tau. siap spek mata besar, siap riben besar atas kepala, siap baju kelip kelip, siap sepit lagi kunang kunang jadi brooch. tak pun pasang lampu neon blip blup kat lubang idung.

Walaupun pakaian saya tak kena dengan tema...tapi siyesly memang enjoy pergi dinner tu dan nextime saya nak pergi lagi. Walaupun tak suke menari suka tgk budak budak comel menari atas pentas tu oi...sonot sangat :)

ok maseh. assalamualaikum.

Comments