Aktiviti Bahasa Inggeris : Clothing.

Salam...

Hampir buntu nak fikir ngajar ape minggu minggu nak dekat cuti sekolah ni. Few...hari ni i buat cut and paste. Hihii...cute pulak tengok budak budak buat. Masa buat ni keadaan kelas macam PUTING BELIUNG...semua berterabur...tau je la budak budak khas kan...hahaha...nasib baik siap gak !

Alaaaa saya lupe nak amik gambar budak budak...tak sempat !!! sebab cikgunye yang tolong gunting tolong gam...tension betul nasib tak gam muka sendiri atas paper dorang tuh...huhhh... ok enjoy the pics. muex !

 yang paling cantik dan paling kemas....budak high function.

kedua tercantik..buat kerja nak cepat semua comot
 yang ni hasil budak low function...boleh la tu :)

dah tampal ! cute kan...

mula mula saya kumpul semua gambar di internet...then saya list kan nama nama dia...


pastu saya lukis templete camni hehehe...best kan !


sorry menyelit sekejap ! saya suke makan keropok mi - mi ni !! weeee :)
ok babai assalamualaikum ! (hari ni mau stayback kerana sgt banyak kijeee)



Comments

  1. wohaaa...kreatif akak..
    nnt boleh la sy try idea akak bila sy dah kat skola nnt... :)

    ReplyDelete

Post a Comment