Sepasang Kembar : Insyirah & Arif Imanudeen, Tahniah Angah!

Seronok dan sangat teruja dibuatnya.

Minggu lepas abang angah saya dah jadi ayah ! Tahniah buat angah dan kak ayun...alhamdulillah...berkat dari Allah...mereka dikurniakan sepasang kembar. Namanya insyirah dan arif imanudeen.

*berangan jugak nak dapat anak kembar kan ? gen kembar ni turunnya dari family abah saya..makcik saya kembar..jadi mungkin saya bleh dapat anak kembar...hehe..mampukah ?*

Alahai...perkara paling best kat dunia ni adalah bila kita dapat kiss bau lembut bayi kan ? :P soooo soothing ! love it..

Now saya dah ada tiga anak buah :P Iman, Insyirah, dan Arif hoyeh hoyehhhh..sangat seronok...dan bersyukur kepada ALLAH :)

it is wonderful ! hello you twins !!




























-->

Comments

  1. alahai, comey ye...
    tahniah nurul coz dpt anak buah baru...

    yg baby slimut dot2 warne warni 2 mcm taw je org tgh amek gamba dia...
    pandai dia posing...
    ><

    ReplyDelete

Post a Comment