Monday, September 24, 2012

Semua Orang Perlu Diberi Peluang Untuk Berubah !


 cinta ku bukan palsu..tak seperti cintamu...


Tuhan tolong jauhkan diriku dari si dia..kerna ku tak mampu. Menahan dari mencintai dirinya..kerna cintamu tak mungkin ku miliki....Layan lagu Dejavu pulak...hayya...terbang sayu melayu :)

Manusia ni banyak melakukan kesilapan kan. Takde orang dalam dunia ni dilahirkan sempurna serba serbi. KITA SEMUA inginkan sedikit peluang untuk membuktikan yang kita mampu MENEBUS KESILAPAN kita...

Pernah tak dalam diri kita..
sekurang-kurangnya  bagi peluang pada manusia tu untuk kenal satu situasi baru dalam hidup kita..yang boleh kita kongsikan pada dia..untuk membawa diri dia ke arah sebuah kehidupan yang lebih baik...Sekurang kurangnya kita beri orang tu peluang...biler peluang dah diberi baru lah kita nilai balik..terkesan atau tak hati si dia tu...kan..daripada terus menjauhi dan tak berbuat apa-apa.

Saya gembira sangat tengok seseorang ni..banyak dah perubahan saya tengok dalam diri dia..berbanding dulu dengan sekarang. Totally a different person. KENAPA ? Kerana orang di sekeliling dia memberi PELUANG dan juga RUANG untuk dia melakukan PERUBAHAN. Apa yang penting...berikan sedikit kepercayaan pada diri si dia..untuk dia merealisasikan sesuatu matlamat :)





 

Designed by Alieff Artwork