Rumah Pertama Yang Saya Beli.

Salam,

Bertemu lagi kita kat alam blog :) Pagi tadi saya rajin sikit nak tengok rumah. Saya beli rumah ni murah je...Flat 4 tingkat, harga masa tu RM44,000. Masa tu Bank lelong...masa tu dah tak fikir apa dah sebab dah murah kan...na beli rumah mahal-mahal takde duit. :)

Ni merupakan rumah pertama yang saya beli. Lepas ni memang saya cadang nak beli rumah kedua..guna gomen loan pulak. Maybe rumah teres dua tingkat..tapi hayya susah mau cari yang murah kan ? Dah takde yang murah dah kat KL ni...huk3..T_T

Right now, kena fix a lot of things kat rumah saya ni. Tiles dah terkopak...pintu tercabot...after fixed, saya nak sewa rumah ni. InsyaAllah. :)

Cantik dan luas jugak rumah ni walaupun hanya flat jerk :P 















-->

Comments

  1. bagus, muda2 da bli rumah. aah, skg ruma mmg mhl.

    ReplyDelete
  2. belah sg.petanimurah lagi...hikhik... Rumah tu buat sewa pon ok.. At least ada monthly income kan.. Hikhik...

    ReplyDelete
  3. wat sewa kat student or org yg baru few months keje....
    mesti ramai yg nk nty...

    ReplyDelete
  4. bagus la. lps sewa, ada la income sampingan ttp.

    ReplyDelete
  5. bestnye..mude2 dah blh beli rumah.kt mne flat tu?

    ReplyDelete

Post a Comment