Pages

Wednesday, September 19, 2012

Program Adik Angkat Murid OKU & Murid Aliran Perdana =)

Salam.

Ini tugasan saya. Projek saya. I keep it cool je. Asalkan ada buat. Haha...Kita ni mengikut arahan je..suruh buat kita buat. Mana yang mampu je lah ye...

Pagi tadi program ni berlangsung dengan lancar. Alhamdulillah...budak budak normal mulanya terkejut sebab dapat adik angkat OKU...tak biasa lagi dengan budak budak OKU ni...

Tengahari tu ada buat aktiviti kraf pulak..nampak perubahan sikit kat murid normal..ada yang mula dapat menerima adik angkat OKU mereka. Dah pandai tolong menolong dan bimbing budak budak OKU...cayalah..cikgu bangga ok..

Budak budak pun suka bila dapat BOOKMARK and BUTTON hasil kerja tangan saya dan cikgu cikgu lain...;) nice...cun !















-->
 

Designed by Alieff Artwork