Peaceful & Barakah !

Salam..

Lama agaknya tak membebel kat sini...

 harlow friends !

Susahnya nak gambarkan apa yang saya rasakan sekarang ni...cuma, apa yang boleh saya katakan...saya sangat sangat gembira dan bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang :)

Terima kasih sangat-sangat bagi yang sentiasa mendoakan kesejahteraan saya..saya juga mendoakan perkara yang sama buat kalian semua :P

Jauh kat sudut hati saya...saya taknak berdendam dengan sesiapa..tapi kita ni manusia..kadang-kadang terasa hati juga walaupun pasal perkara kecik remeh temeh ni.

Kadang-kadang tersimpan dendam dan iri hati...tapi it is not what i want at the first place. It just happen. And i hope feelings like this will dissapear. Sebab tak elok kalau kita ni membenci...saya ingat pesan Dr Fadhilah Kamsah..

Benci mendatang benci...sayang mendatang sayang.

Jadi haruslah kita sayang menyayangi antara sesama kita k :)

Maafkan saya kalau ada yang terasa dengan tindak tanduk saya...saya juga manusia..bukan sempurna..banyak kelemahan saya...so if you claimed yourself as my friend, please show me the right way...

Kadang-kadang saya tercari-cari...di tengah lautan manusia tu...if only...there is a person that feels the same way i feel..a person that smile the same reason why i smile...a person that think the same way i think...and if i found that person...i am the luckiest person in the world i should say. 

But where are you ? Are you hiding somewhere...? jangan main jauh jauh k...main dekat dekat sini je tau.

I am not looking for wealthiness..(im just not that type) not looking for perfection (i ain't perfect) ..but someone that feels the same way i feels...wanting the same goal as me..seeking peaceful and barakah from Allah :) 

If u can do that, u are cool enough ! Then show yourself dearie, stop play hide and seek !




-->

Comments