Kereta Bercalar-balar!

Aduhai.

Petang tadi saya singgah di car wash sekian lama tak mandikan baby saya tu..boleh tahan berbulan bulan tak mandi..kesian betul.

Servis kereta kat perodua haritu..amekawww sampai rm354.00..agak dasyat yer..tapi sayang nye pasai hantar gak kat service center..oh i lap u baby.

Lepas carwash tadi i belek kereta i..hurm..sedeynye...banyak dah rupanya calar balar kat kereta ni..tak nampak sangat sebab selama ni tak basuh..covered by dust..

Now sgt banyak calar..seperti tercalar maruah ku..

Saya mau cat kereta saya! Berangan nak cat kereta saya warna red ruby..ala ala red swift gitu..berapa laa kos nye pulak ye tak..dasyotttnirrojim betul!

Ok babai!



Comments

  1. mmg x dpt nak elak kereta drpd calar.

    ReplyDelete
  2. wak pon baru sekali servis cikbibah pepel wak ituu.. blom nmpk calar lagikk.. ehhhee

    ReplyDelete
  3. dah tak puas hati...tu yang rasa nak cat tu... padahal baru gune dua tahun...

    ReplyDelete

Post a Comment