Pages

Saturday, September 22, 2012

Jamuan Makan Hari Raya PPKI 2012 =)

Hahaha !



Raya dah habis kan ! Acano jamuan makan hari raya baru nak buat ye ? Haha...sebelum ni kami sangat busy..
tak sempat nak sambut beraya sesama colleagues !

Tema sama-sama nak warna merah. which is my favorite cour NOW (dulu tak suke merah) hahaha...Sambil sambil makan jamuan hari raya...kami pun nak meraikan laa hari terakhir dua orang cikgu praktikal kat sekolah ni..bye bye ! Moga success selalu !

Semalam dah dua tiga empat kali masuk keluar toilet hahaha makan macam macam punya pasai ! Besttt woahhh...pas makan nasi..itorang order Pizza dan makan KEK lagik ! Memang terbaik aaa wa cakap sama luuuuuuuu :)
Banyakkan makanan ! Alhamdulillah !
1. nasi putih
2. sambal belacan & ulam timun
3. sotong sambal
4. rendang ayam
5. lemang
6. ikan jenahak masak asam pedas
7. sayur kangkung goreng belacan
8. agar-agar buah koktail
9. Butter cake
10. Dominos Pizza
11. Buah Mata kucing
































-->
 

Designed by Alieff Artwork