Pages

Thursday, September 06, 2012

Girlfriend & Boyfriend Zaman Kecik Kecik.

Salam..
Harini saya nak kongsikan satu gambar menarik..heheh..gambar ni diambil sewaktu saya tengah ada sesi kokurikulum kat sekolah..

Saya pandang je budak dua orang ni dari jauh...amboi berpantun pantun diorang ni berborak..siap senyum tersimpul mati lagik hehe..

Neo : Edward..ni der nu peng you ah? (nu peng you is gf)
Edward : senyum..angguk.
Neo : ni der peng you senme ming? (senme ming tu ape nama)
Edward : sook ping ahhhh
Neo : ooo sook ping.

Edward ni xi huan sook ping ma? (edward suke sook ping ke)
Xi huan..(sukeeeee)
Sook ping ni xi huan edward ma? (sook ping suke edward ke)
Geleng...pu xi huan..(tak sukeee)
Semo? Ni xi huan semo? Nar ee ke ? (kenapaa..u suke sape? mana satu?)
Me yo lai..(orgnye tak dtg)

Hahaha..rupanya cinta edward hanya syok sendiri je...budak sook ping ni admire orang len tapi orang tu tak datang harini...hahahha :)

Ps..waktu dulu dulu i pernah admire sorang budak lelaki kat tadika agama kat Masjid Negara...nama dia Hamzah..hensem gile laa beliau..kalau laa dapat dia balik agak agak hensem lagi tak ye? :)

 

Designed by Alieff Artwork