Saturday, September 22, 2012

Cukup-Cukup Sudah Tentang Lelaki Seperti Ini.

Cukup-cukup sudah.

Cukup-cukuplah dengan lelaki yang tak penyabar dan panas baran.
Cukup-cukuplah dengan lelaki yang suka berahsia,kaki perempuan.
Cukup-cukuplah dengan lelaki yang tak matang,gatal,miang dan sebagainya.
Cukup-cukuplah dengan lelaki yang suka cemburu dan menuduh tak tentu pasal.
Cukup-cukuplah dengan lelaki yang tak boleh nak cukupkan solat. Hubungan dengan Allah pun tak jaga, macamana nak jaga hubungan dengan manusia.
Cukup-cukuplah dengan lelaki yang harus dibimbing dari alif ba ta...abc hingga z.

Hahaha...cukup-cukuplah tu ye. Maseh dan selamat jalan =)

PS : Lelaki nak cari calon nak terbaek superb giler. Hah laaa ni perempuan pun cari calon tak mau maen tangkap muat je okay ? ADIL gitu :P

gambar takde KENE mengena...tapi lawak je :P




 

Designed by Alieff Artwork