Pages

Monday, August 13, 2012

Orang Tak Puasa Tak Malu!

Masa beli buah mata kucing kat pasar tani tadi...erks..

Neo - errr bang mata kucing ni baper ye bang?
Abang buah - bagi 5ringgit laa sekilo dik salu 6hinggit..
Neo- ishh tak jadi la bang tgk macam tak freshhh jer ni?
Abang buah - ehhh ni semua buah baru ni deq..sedap semua ni..
Neo - iyeke bang? Mcm xbesh jer..(sambil belek mata kucing..)
Abang buah-iyerr sedap deq..kalau tak caya cuba rasa (ngapppp dia pun makan buah mata kucing tu dpn saya..)
Neo- Saya pose.laa bang mana leh rasa.(padahal lehhh je aku ngap kat situ kan..cover laa sikit and hormat bulan puasa)
Abang buah- ooh saya tak puasa..sebab tadi saya tak sahor...hahaha..(muke tak tau malu)

Ohhh sungguh xtau malu ye orang zaman sekarang ni...tak puasa pun nak menunjuk kat semua orang yang dia tak puasa..kalau pempuan leh laa dimaafkan sbb allah bagi cuti kan..ni kalau lelaki?

Achaaaaano tu!

Pssss..cam xde kene mengena gambar dengan stori kan. Sori naik lori :) dan terima lah sesungguhnya saya malas nak rotate yey !
Pssss lagiiiii ade orang tu sombongnye sekaranggg ye!

 

Designed by Alieff Artwork