Wednesday, August 08, 2012

Cat Merah Ada ONG!



SALAM..

Haipp...sambung lagi kerja kebun harini...sebenarnya dah blur gak xtau nak kerjakan apa lagi kat kawasan kebun tu...gb kata hias lagi..tak cukupppp...ok ok..

Harini kita buat papan tanda pulak..tadi masa jalan kat belakang sekolah terjumoa satu meja buruk tk guna dah nak roboh..saya belasah je amik meja tu dan patah2kan kaki dia..

So mana yang ada tu saya pakukan jadi signboard kebun saya...yey dah ada signboard..best bertukul harini ;p

Warna merah woooo...papan tanda saya niiiii..seronok gak mengecat..bulan pose ni letih gak woo..nseb bek pakai topi beach..hahha..

Ok take care! Assalam!
Published with Blogger-droid v2.0.6






 stokin belang2 =)

 

Designed by Alieff Artwork