Bersama Tapi Terpisah.

Wow...saya terbaca ni di facebook...lalu tanpa segan silu nya saya nak share ohyeah ohyeah :)  Pernah saya rasakan bahawa bayang itu terlampau dekat seperti boleh saya gapai tapi sebenarnya itu mimpi sahaja. Tapi .. yakinlah...apa yang kita selalu doa tu Allah sentiasa dengar..cuma cepat dan lambat je...kan..hidup kena ada keyakinan ! Walaaaweeyyy muex muex ;)






Kadang Kala Kita Merasa
Dekat Sangat Pada Seseorang
Tetapi Tak Tercapai Tangan Kita
Untuk Mengenggam Tangannya...


Kadang Kala Hati Kita Merasa
Rindu Sangat Pada Seseorang
Tetapi Hati Kita Selalu Berkata-kata
Aku Takut Untuk Meluahkannya...

Kadang Kala Hati Kita
Teringin Sangat Untuk Bersamanya
Tetapi Hati Kita Sering Berkata-kata
Aku Takut Untuk Mendekatinya....

Kadang Kala Kita Ingin Berseorangan
Tetapi Hati Kita Takut Dalam Kesunyian...

Kadang Kala Hati Kita Ingin Mengambil Berat
Pada Orang Yang Kita Sayang
Tetapi Hati Kita Sering Berkata-kata
Aku Takut Untuk Di Salah Ertikan....

Rupan-rupanya... Kita Memang Berjauhan
Yang Tak Mungkin Tercapai Tangan Ku
Untuk Ku Mengenggam Tangan Mu

Kini Ku Kirimkan Hati Ku..
Sebagai Pengganti Diri
Agar Ia Sentiasa Dekat Pada Mu..
Agar Persahabatan Yang Terjalin Ini
Kekal Untuk Selamanya..
Walaupun DiriKu Tidak Muncul
Di Hadapan MU....



Comments

Post a Comment