Saturday, August 25, 2012

BERAPA BANYAK PIALA terkumpul dari sekolah hingga sekarang ?

Good morning to all! Assalamualaikum..

Lokasi : kuala perlis, hotel Q.
Mood: baru bangun tidoq..sejuknye!

Alhamdulillah dapat lagi bernafas di pagi yang mulia ni..

Ini cerita semalam. Masa tu saya pergi beraya kat rumah seorang cikgu ni..terkejut saya tengok almari rumah dia..

Banyak betul piala! Hahahaha..tu semua piala cikgu tu dan piala anak beranak dia..

Kalau saya lah..memang tak.pernah kumpul..dan jenis tak aktif dalam apa apa benda sekalipun..hahaha

Hebat betul laaaa diorang ni..:) Amazing kan! Macam mana pulak dengan korang semuaaa hehe..

Take care ye...


 

Designed by Alieff Artwork