Sunday, August 12, 2012

Alarm Bangun Tidur.

Salam...

Ini cite lawak tau..kalau korang semua nak tau..saya ni susah nak bangun tido..haha..alarm saya bersusun susun rapi setiap pagi..

Walaupun saya set start dari kol 4pagi..saya tak dengar langsung bunyi alarm kol 4 tuh...dulu lagi teruk kot..saya set kol 3.30pagi..kejadahnye ye tak? .;)

Kalau tido sorang takpe..ni tak..kalau time kat rumah cousin...rumah kawan..diorang mesti xtahan dgr phone saya memekak selawal kol 3 - 4 pagi hahahah...direct bunyi sampai kol 6pagi..tapi kol 6 tu jugak laaa baru saya nak terpisat pisat bangun hahaha...mmg nak makan terajang je laa sbb ganggu org nk tidoq kan..

Korang lak cane? Peka dengan bunyi alarm tak:p

yang ni real punya alarm saya..
4 pagi, 4.30 , 4.40..5.00...5.30 pagi...kalau tak bangun jugak...mmg menangis pergi sekolah !
 

Designed by Alieff Artwork