Alarm Bangun Tidur.

Salam...

Ini cite lawak tau..kalau korang semua nak tau..saya ni susah nak bangun tido..haha..alarm saya bersusun susun rapi setiap pagi..

Walaupun saya set start dari kol 4pagi..saya tak dengar langsung bunyi alarm kol 4 tuh...dulu lagi teruk kot..saya set kol 3.30pagi..kejadahnye ye tak? .;)

Kalau tido sorang takpe..ni tak..kalau time kat rumah cousin...rumah kawan..diorang mesti xtahan dgr phone saya memekak selawal kol 3 - 4 pagi hahahah...direct bunyi sampai kol 6pagi..tapi kol 6 tu jugak laaa baru saya nak terpisat pisat bangun hahaha...mmg nak makan terajang je laa sbb ganggu org nk tidoq kan..

Korang lak cane? Peka dengan bunyi alarm tak:p

yang ni real punya alarm saya..
4 pagi, 4.30 , 4.40..5.00...5.30 pagi...kalau tak bangun jugak...mmg menangis pergi sekolah !

Comments

  1. nurul set alarm sama macam aie,sebab jenis liat bangun sahur jugak,hehe...masa mula2 puasa dulu

    4.57am,4.58am,459am,5.00am...hehe..

    ReplyDelete
  2. make sure pasang lagu yg kuat2 utk alarm...
    kalao boleh yg rancak...
    pas 2 pasang volume paling kuat...

    ReplyDelete
  3. dr sek spi skg asik kn bangun pg g sek kn? ha8

    ReplyDelete
  4. aku sensitif sket. alangkan tgh tdo dgr org sembang aku bole terjaga, ini pulak kan bunyi alarm. mmg confirm terjaga.

    ReplyDelete
  5. samalah kita tapi kalau nak lebih efektif kena ada orang tolong kejutkan

    ReplyDelete
  6. dulu housemate saya ada sorang
    dia ada 2 phone dan satu jam
    tiga2 dia set tapi yang tak tahan tu dia sedar tapi taknak bangun
    dah tu tak pula ditutupnya bunyi alarm tu
    satu hari saya tutup dan hari tu dia lewat ke kelas
    kah3

    ReplyDelete

Post a Comment