Pages

Saturday, July 14, 2012

Sugar Glider Joey : Anak Mumu Dah OOP Part 2.

Salam satu pet (bak kata ahli PLM) hahahaa

Saje je petang sabtu yang membosankan ni saya nak update blog sikit hehe...ini dia update anak mumu yang dah oop tu. Out Of Pouch ! Lalalaa....so cute tau !

Senarai koleksi sugar glider  cik neon : 1. shemie, 2. ninja, 3. mumu, 4. kontot, 5. boboi, 6.baby, 7. zig, 8. zag, 9.killer (tetap dihati walaupun dah pergi jauh), 10.lom ade nama,(anak mumu) 11. lom ade nama, 12. lom ade nama....... (dua ekor ni anak ninja)

Rasa geram je dengan anak dia...tapi nak pegang tak boleh lagi..sebab masih terlalu kecil..karang i pegang kang mampus pulak anak dia tu...so kene tunggu lagi ... kesabaran harus dipupuk dalam sanubari haha...hari hari tengok anak mumu dalam pouch je =)

cak ! tengok tu anak dia malu laaaa...
eh anak dia belum ada nama laaaa ! acanooo ni !!!





 

Designed by Alieff Artwork