Tuesday, July 10, 2012

Olahraga : Bola Sepak.

Waktu kokorikulum tiba lagi ! Kali ni cikgu neo dengan cegu acha bagi budak budak main bola sepak !!! Bola terajang jer...teraang jer la bola tu asalkan masuk dalam lubang gol. Hehehe...seronok tengok budak budak ni maen...

Paling best...ada budak yang sepak bola sampai kasut yang melambung sampai ke langit ! Hehehehehe =) Cool sgt kan !

Enjoy...

Neway..Alhamdulillah beban tugas sekarang dah makin ringan sebab hadirnya cegu qilah dengan cikgu rika ..bolehla tolong tolong tengok budak budak ni sikit...Alhamdulillah...masa meeting haritu dah diputuskan bahawa aktiviti KOKO dtangguhkan bagi cikgu beragama islam waktu bulan ramadhan...=) peace !







 hahhhh dah macam macam gaya saya tengok...lepas main bola sepak...semua terbongkang macam ni !!! =)




 




 

Designed by Alieff Artwork