Mobile Internet Pilihan Terbaik (Apa Kata Anda?)

Acano niiii

Nak ambil mana satu ? Siapa ada suggestion yang best best ? Saya tengah pening pala nak fikir ni...lately nak kena ada internet la pulak sebab saya nak sediakan gua sebelum ribut taufan melanda hehehe...mana tau g travel jejauh ke...selama ni internet saya pakai wifi di rumah dan di tempat kije je...

La ni kalau jalan jalan keluar takde laa dapat internet maka tiadalah update facebook atau update blog kesayangan saya ni...uhuk2...tolongggg

kat sini nampaknya paling best sekali celcom mobile internet mbasic = rm38 per month, 1Gb quota


celcom mobile internet  plan 



maxis mobile internet  plan 



yes mobile internet  plan 




yes mobile internet  plan 



digi mobile internet  plan 


achanooooooooooooo tu !

Comments

  1. akk pkai digi yg rm68..lju jek sis

    ReplyDelete
  2. nak pilih bukan takat harga je kena timbangkan....speed,quote,semua tu kena kira....hehehe.

    eca guna celcom...rm68 sebulan..terbaik.

    ReplyDelete

Post a Comment