Pages

Saturday, July 21, 2012

Lawatan ke Zoo Negara !

Salam..

Heheh update lagi ! hari khamis lepas cikgu cikgu dan anak murid PPKI sjkc sam yoke ade lawatan ke zoo negara. =) Seronoknya murid-murid saya...dua minggu sebelum pergi lawatan dah demam zoo semuanya...apatah lagi hari masa lawatan tu kan..semua teruja wo...

Pagi pagi tu hujan lebat. Semua dah gabra .. alamak tuannn hujan la pulak kan..cane nak melawat ni...hehe..tapi nasib baik la masa sampai kat zoo negara hujan dah renyai renyai dah hehe...sejuk sejuk jer ~

Overall lawatan semua okay..budak budak semua takde masalah..parent semua ok...cikgu cikgu pun best...so alhamdulillah semuanya telah berjalan dengan lancar...

Saya bawak mak saya sekali ! jeles tak heheheh...

 paling saya suka gambar ni....=) 

gajah !

me, mom and yip jun sian =) togetherrrr




 kita semua naik train laaaa huhuhu lenguh kaki kalau jalan kaki =)


yeyyy syok sendiri yeeyyyy !



sampai kat tempat orang utan...kene baling batu dengan orang utan tu hahaa...ape da ganas tol



budak ke cikgu yang teruja ni ! ololoo






  yeyyy my mom ! lalaaa ! ape yang happy sangat tu

saya kena jaga budak ni sorang..nama dia yip jun sian...payah gak nak bawak dia ni jalan-jalan...huhuhu sabar je la...


orang utan sila makan diaaa cepat !!


 peace yo !!

rhino pula ! hehehe dengan cikgu qilah =)

aouuhh aouhhhh tak boleh duduk diam budak budak ni oi susah cikgu nak tangkap gambo !



say hello to flamingo ~

lepas puas naik train...mari jalan kaki pulak


kanggarooooooo =) cak cak


hoh ????


rusa =)


tapir ! so cuteeee


my mom and cikgu qilah ~



bear sound GRRRRRRRRRRRRRRR !!


Kak ayu and cikgu rika .. we were watching animal show 


ramai gak yang datang melawat wuuu ~



best ker ? erkkk bagi budak budak best la kot...bagi saya ? errrr ngantuk ~ =P


yip jun sian...cepat laaa sini cikgu nak tangkap gambar la!! T__T



ok snap..tgk yip jn sian korek hidung pulak spoil


budak buat perangai


gedik tol


yeyyyy cute ! mak and me and with the giraffe !


muahxx love you mak !


babai mr giraffe !!!!



students, parents, teachers =) at zoo negara


zoo negara !



oh oh saya beli topi ni tau !! hahaha comel kan !


qilah pun beli gak hahaha =P


rarrrrrrrrrrr !!!



hahaha comel kot !


peace =P


ni saya punya !



hihihi jom balik !




balik tu rasa ngantuk gile laaa kan...dengan cikgu dan budak budak sekali ternganga dalam bas hahaha


terlentok lentok dalam bas


chia xin yun..tertidur lena sangat sebelah saya =) huhu comey lak





-->
 

Designed by Alieff Artwork