Buat Kuih Raya!


Salam...

Yuhu..apa khabar semua pembaca silampuneon yang budiman..sorry lama sangat saya biar blog ni berhantu..selalu ada je nak update..makin lama makin malas nak update..huuu...nonono..

Harini saya dan cegu aca buat kuih rayaaa...nak raya dah kan? Kelakar bila anak murid saya cakap camni...

'ayaaa cegu belum lagi...belum lagiii'
'ape yang belum syg oi'
'belum laya looo belum laya..'

Hahahah belum raya dah ada kuih raya..anak murid pun pandai ek..huu..

Kuih cornflakes madu..sempoi je..bancuh butter,gula,dengan madu..then kacau dengan cornflakes..pastu masukkan dalam cup..then bake selama 10minit 150c..siap..

Ok..tu je update untuk hari ni..korang sume rindu tak kat shemie..ninja..mumu..kontot..boboi..baby..zig..dengan zag? Saya pun rindu gak kat diorang..tp takde masa nak main main ngan depa..uu..sedeyyy...ok.chow sinciii!

Published with Blogger-droid v2.0.4




terbako sikit ketuhar murah laa katakann hahaha salahkan ketuhar !


Comments

  1. muka ak mcm trpksa jek???haha

    ReplyDelete
  2. muka ak mcm trpksa jek???haha

    ReplyDelete
  3. muka ak mcm trpksa jek???haha

    ReplyDelete
  4. muka ak mcm trpksa jek???haha

    ReplyDelete
  5. really good stuff..thanks for sharing..

    ReplyDelete
  6. mak sedare saya masak kuih nie x pakai cup 2 dah....
    dia kate membazir je sebab kuih nie fav tetamu....
    habis kos utk benda yg akan dibuang buat ape kan...
    so dia buat dalam bentuk petak2 (mcm mane ntah dia buat)
    tapi yg penting boleh terus makan n x payah guna cup 2 lagi....

    ReplyDelete

Post a Comment