Pages

Sunday, July 22, 2012

55 Tahun Merdeka Janji Ditepati.

Salam,

55 Tahun Merdeka Janji Ditepati.. Yea...walaupun saya kurang faham tentang konsep 55 Tahun Merdeka Janji Ditepati..ni...walau camne pun saya kena update gak ! (sape nak tahu maksud tema kemerdekaan ni sila scroll sampai bawah k..)

Kali ni sekolah ada buat sambutan kemerdekaan...bapak awal siot ! Tapi takpe...itulah namanya sekolah kan..macam-macam program kena jalankan...cikgu kena bekerjaaaaa berkhidmat untuk negara...uhuhuh..

Malam sebelum sambutan ni saya tido lambat duk menggunting gunting topi merdeka tu hahaha...pepagi pergi kerja mata cam zombie ~ wuuu...

ok ok enaff membebel so enjoy pics jer ok !!
yey pakai topi ! (apekes cikgu lagi eksaited dari murid ? apakaaaah)

gambar paling hot harini !! =) comelkan budak ni...sakit pun datang sekolah !



 semua warga SJKC Sam Yoke =)


 1 Merdeka Janji Ditepati.





merdekaaaa !


hooooreyyyy !


inilah anak anak murid saya...warga ppki sjkc sam yoke =) susah nak bergambar 


yang ni pulak sempat saya snap waktu cikgu cikgi pasang bendera kat sekolah ...









lepas pasang bendera...kitorang buat aktiviti mewarna pulak..pertandingan mewarna sempena bulan kemerdekaan...











Kalau nak tahu lebih lanjut berkenaan 55 tahun merdeka janji ditepati ni..sila hayati keterangan lpgo merdeka 2012 ni ok...=) bai bai ! kami yang menurut perintah ~ =)


ok babai semuaaa =)









 

Designed by Alieff Artwork