Yamaha Ego S (Motor Disukai Ramai).

Salam,

Ingat lagi tak masa saya spend hari saya di Shah Alam ? Rupanya ada suprise baru la..uuntung saya pergi sana dapat tengok suprise ni haha..

Abang saya la..gatal sangat nak ada motor pulak...selama kitorang hidup ni tak pernah beli motor huhu...along kata senang laa ada motor nanti nak pergi kedai boleh rempit...pastu boleh bawak anak jalan jalan keliling rumah waktu petang petang huhuhu...

Masa balik dari dapat moto baru tu along singgah kat stesyen minyak..ade la dekat 10minet duk termenung tgk motor baru sebab tak tahu nak masukkan minyak celah mana !!! haahahahahha tak reti nak bukak seat motor tu..(nampak sangat failed kan!!) heheeee

Enjoy the pictures ye =) 

saya paling suka gambar ni hehehe...comel tak ! boleh masuk kontes hehehe


dedi : iman, pegang kuat kuat kite nak jalan ni
iman : tantok laa dedi cepat sikit rempit!
mumi : heee jangan bawak laju laju dedi
budak helmet : oyeh oyeh!!












Presenting....saya dengan along saya amat suak moto kecik ni !!! nama dia 
KLX KAWASAKI !!! comel kan...cuute dan kecik..senang nak bawak =)



KLX KAWASAKI !!!


KLX KAWASAKI !!!

 KLX KAWASAKI !!! saya mauuuu


sesi pembelajaran pasal motor hahaha =)










dedi : iman, apak beli motor baru iman !
iman : apak beli tuk iman ke ?
mumi : heee sukee





comelll ! lepas ni boleh jalan jalan naik motor ye =)





Comments

  1. beli moto nie ade lesen moto ke x?
    lesen moto dgn kete len taw....
    hiihihiihihi c(=

    ReplyDelete

Post a Comment