Sugar Glider Makan Buah Limau.


Sala, erkkk siapa kata sugar glider tak boleh makan limau ekk....ermmmmmmm..mungkin kandungan asid dia tinggi kot ?

(ramai call saya tanya : "weh neo sugar glider makan limau tak ? boleh kasi dia makan limau tak ?")

You all tau tak saya bagi sugar glider saya makan limau ? Sebenarnye saya dah berani bagi makan limau sebab amasa saya beli boboi (sugar glider white face)...orang tu sediakan limau, keledek, mealorm dalam kargo untuk boboi makan...relek je boboi makan limau tu...huhu

So lepas pada tu..kalau saya ada stok buah limau...saya bagi je sugar glider saya makan buah limau hehehe =) Sedap pun sedap...diorang suka sangat buah limau dan anggur hutan (ni selalunya kutip katt sekolah saya je) ok !!

Anggur tak elok ya untuk sugar glider makan ?Yela...ramai tak berani bagi makan anggur..atas tanggungan dan risiko sendiri lah yer...tapi saya bagi je sugar glider saya makan buah anggur tu...

Apa yang penting...

Jangan bagi overdose...bagi sepotong sehari sudah...mungkin kalau mudarat tu kalau kita bagi dia hari hari makan limau or anggur la kot... =)















Comments

  1. comelnyer boboi..:)

    nak try lah bagi..:)

    ReplyDelete
  2. You should really avoid black hat seo techniques like buying back links (they obviously bought links) it can get you in all kinds of trouble with google.

    ReplyDelete
  3. You should really avoid black hat seo techniques like buying back links (they obviously bought links) it can get you in all kinds of trouble with google.

    ReplyDelete

Post a Comment