Sugar Glider : Anak Mumu Dah Menonjolkan Diri.

Salam...

Saya happy ni ! Saya happy ni hehe...Balik balik je dari kesesatan dan kedemaman sungai buloh..saya terus menuju kat sangkar babies saya...semua sugar glider tengah dok barking..panggil mummy nak makan...huuu syahdu betul panggilan diorang ni...

Tetiba saya ternampak perut mumu macam merah merah...apahal ni...ko makan anak kau ke ? huuuhh..bila tengok dekat-dekat...ouhhhh ouhh ouh !!! anak dia dah terkeluar keluar dari pouch mumu hahaha comel sangat !! warna pink jernih hihihihi...kaki dia terkeluar !! separuh badan terkeluar haha

Layan gambar je la k...tak tahulah berapa lama lagi nak out of pouch tu...=) hihihi tak sabar !

tgk tu !! huhuhuhu hihihi =) joey in the pouch ;)









take care ya mumuu !!
 






Comments

  1. sya kurang faham sikit pasal haiwan ni. hehe, apa tu yer? dia give birth ke? (:

    ReplyDelete
  2. I really want to buy a Sugar glider, but there are a few problems with where they will live.

    ReplyDelete

Post a Comment