Mimpi Ngeri.

Salam..

Semalam takut sangat sangat...semalamm lepas solat isyak dalam kol 11.30mlm tu saya terus tidur...semalam mimpi teruk..mimpi dasyat sangat...sampai bangun tidur rasa nak nangis nangis je...berdebar jantung...



Mimpi saya bawak kereta laju laju kat highway...lepas tu..ada accident...orang lain yang accident..Kereta Myvi...ada 4 orang mangsa kejadian..orang cina..keempat-empat mereka muda..budak kolej...

Mangsa mangsa tu semua tercampak dari kereta...ada yang putus kepala...ada yang putus badan...ada separuh badan menggeletek nyawa nyawa ikan kat jalan raya...bersepai sepai kat jalan raya...muka muka mangsa tu hampir jelas dalam mimpi saya...hurm takut sangat..

Kereta saya pandu pulak laju sangat...sampai tak sempat memperlahankan kereta dan terlanggar mangsa mangsa yang bergelimpangan kat atas jalan raya tu...

Dan saya tak berhenti pun kat tempat kejadian...terus bawak laju laju sebab takut sangat lagipun dah terlangar mangsa yang ada atas jalan raya tadi...

(saya rasa sebab semalam saya lalu highway kesas waktu malam bawak laju laju...sebab tu mimpi camni)

Tetiba saya terjaga...tercungap cungap...

Takut sangat...takut sangat...astaghfirullahalazim...






Comments

  1. Seramnya mimpi awk...

    Jeput bukak blog saya.

    Http://kpoppers-bloggers.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Yang membaca nya pun dah macam ada kat tempat kejadian, Subhannallah ngeri nya T_T Pergi search dekat hadis dan al-quran untuk tafsir mimpi tu .. My father always do that ..

    ReplyDelete
  3. nauzubillah....
    hope ianya x jadi kenyataan

    ReplyDelete

Post a Comment