Memanjat Gua Damai, Gombak Dengan Shemie & Ninja =)

Salam, just my sweet memories dengan kawan saya, amy...and my lovely sweetheartt..shemie and ninja. Masa n Kami di area gombak..mencari Gua Damai..untuk dijejak...

Kawan saya si amy..memang kaki panjat gua...tapi bukan saya ...saya kaki tengok je..jadi pom pom girl...heheh shemie dengan ninja puas pujuk mummy dia...nak sangat diorang panjat gua tapi saya tak bagi hahaha =P

  

cup bon ! perisa apa adik adik ? sour plum !!! ohyeah




ni alltime favorite okayh ! ummpphhh



makan berkotak kotak pun tak pe !!! i sanggup u...
cak cak !!



Dulu, i pernah try rock climbing...tapi cuma kat mad monkeys jer...main kat wangsa maju...tu pun si amy iron yang suggest..mak oi sekali seumur hidup je i pergi situ hahaha...sekarang bile orang ajak je..alasan : erkkk...bz la...erks...badan tak sihatt...er...takde energy laa esok kerja...padahal itu semua adalah...

ALASAN !!!

SO sebenarnya takde alasan laa kan..kalau korang nak..mesti boleh buat punye..nak seribu daya..taknak seribu dalih..so i memang banyak dalihnye laaa kalau nak panjat GUA ni kan...so not me laa kan !! kang aku kena sambar helang ke..sape nak selamatkan aku nih...ishhh

Takpe..takpe...ape yang penting ? aktiviti ini membenarkan kita mencuci mata tengok abang abang climber yang badan ketul ketul ..argh...macam jacob twilight pulak doh...huhuhu boleh cuci mata sambil cuci cuciiiii apakah !







So...kepada semua yang sebuk bagi alasan...tak berani or takut nak panjat gua ni..korg tengok gambar bawah ni...budak ni darjah 3 agaknya...hebat dan berani siot !!! malu i tersipu sipu segan dengan budak tu hahahaha




minah amy iron ni siap boleh buat peace kat atas tu hohhhhhhh !! oii ko g toilet ke ape lame sangat duduk kat celah gua tu ??/ ade toilet ke ?? hahahaha




Ini yang wajib sekali laa kan...mesti la i bawak anak anak kesayangan i kot ... harusss gtuw...
shemie dan ninja menyaksikan orang orang panjat gua,huhuhu...kalau boleh diorang punnak panjat sekali tapi mami dia tak bagi.. tatotttttt terlepas kat gua jadi sugar glider bunian pulak hahaha





 weh minah tu da sampai atas kot !!! gilaaaaaaaaaaaaaaaaa !!
tatotnye..sayaaaaaaaa gayat kot !!!


zoomm sikit pakai galaxy note ~!



lepas tu kitorang pun pergi makan kat ICE ROOM !!!!!







 icecream dekat ice room ni kan macam yogurt sikit..bile hulur kat mulut shemie dengan ninja...wuyyyooo suka sangat oooh !!!







ok babai !!!!! nextime bila otak tengah naik gile...saya rasa saya kena roger si amy iron besi ni dan ikut beliau panjat gua ni...atau...maybe...ATAU MAYBE....DALAM MIMPI JERKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK GAYAT KOT !


ok chow...assalamualaikum ! =) 







Comments

  1. wah! berani betull...kalau saya la..erm..berani jugak..berani tgk je...hehe

    ReplyDelete
  2. erk...
    (sambil pandang blakang cari peluang untuk lari)

    ReplyDelete

Post a Comment