GM Klang Wholesale City, Klang.

Salam !

Hoeyh...hoeyh nak berceloteh dalam blog yeehaaa =) Semalam kan..saya kan..saya pergi Shah Alam - Klang tauuuuu ... (tau tak saya tak pernah pergi sana sorang sorang sebab saya memang tak pandai jalan shah alam yang banyak round about and kilang tu) 

Malam tu dah fikir lapan juta kali nak naik KTM or bawak kereta viva neon je ? Tapi hati pasrah sangat sebab saya  dah lama sangat tak jejak kaki ke public transport ni..jadi sangat saya tak berkenan kalau nak naik teksi ke, lrt ke ktm ke..nononooo...rela ku naik kereta ke Shah Alam tu...

My kakak ipar, Kak asha pulak kata.."awak ikut jalan ke klang tau..ikut direction akak"...hihihi saya ikutlah sangat kan !! SANGAT Laaa...hahaha sampai saya ni bawak kereta sesat barat sampai SETIA ALAM, MERU lalalaa...tak ikut arahan dengan betull..itulah jadinya ye..tapi releks je la bawak kereta pun..KALAU SESAT PUN MASIH DALAM MALAYSIA LAGI.. bukannya sampai amarika pun (bak kata amer maharaja lawak yg tak lawak langsung tu T__T)

Dah lalu banyak tol sana sini..bila dah sesat tu pandai pandai lah buat UTURN dan tanya abang abang TOL k...huhuhu...itulah rahsia kejayaan...lepas tu kalau saya tau saya akan sesat..saya akan pastikan credit saya sangat banyak..supaya setiap checkpoint je saya dapat call orang hahaha...

Akhirnya dah pusing pusing shah alam..icity...puspakom yang tak berapa nak puspakom tu..yey ! Sampai jugak kat Shah Alam seksyen 17 (macam payah sgt je laa nak cari tempat ni padahal..alahai celah hidung je) Dah namapun saya ni orang kampung cheras...memang i tak reti laa jalan lain selain cheras kan haha...

Yeeha ! Sampai jugak rumah kakak ipar saya...kak achaaa...tak sabar nak jumpa IRFAN NUR IMAN...Sampai sampai je dah nampak budak budak yang menjadi tugasan kepada saya untuk di sekolahkan (memang tugas datang harini untuk jadi babysitter hehehe) import baik punya dari CHERAS OKAY.. =)

Sebenarnye kami nak pergi GM Klang Wholesale City, Klang ! Nak cari barang barang untuk BIRTHDAY PARTY irfan nur iman umur setahun dah on 7 Julai 2012 ni ! =) Hihihi...So mari kita bergerakkkkk =)


Hoyeh hoyeh auntie syuker sgt syuker sgt hehehehe =) Sepanjang time kitorang shoppig kat situ kan..saya bawak sugar glider saya tau...saya bawak Zig dengan Zag ...saya biarkan je diorang leak kat badan saya masa shopping tu..memang diorang tak lompat tak lari ape pun cool gile kot ! Semua orang tgk pelik pelik je..ada yang takut nak jalan sebelah saya hahaha...saya pulak cam relek je kot ... sebab zig dengan zag sangat BEHAVE =) 

ini dia anak buah i (biru) dan anak buah bukan buah i (merah) tapi dua dua pun dah macam anak buah dahhhh hihihihihihihi yang dalam stroller biru tu iman...yang dalam stroller merah tu sarah..kawan baik iman hehehe

iman dalam kereta tidur dulu gedik betul hahahaha 

cayang dia mucuk mucuk gedik tu 
 

 comel kan atas kepala saya tuuuuuuuuuuuu

pesal orang belakang saya tu hahaha

saya nak promote tong sampah GM klang hahaha =)

acam cimannnnnnnnnnnnnnn

saraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh =)
 

Adela sampai satu timing tu budak budak ni dah ta tentu arah da (4 orang bdak sebenarnya, 2 baby dan dua budak lelaki) ayyoooo semua dah penat dan merengek buat perangai kan...memang geram je haahhaah..lepas tu semua dah jadi macam ape dah kat kedai kedai kat situ...ni bukti dia...hahaha

 iman pergi sepahkan baju baju baby !!

iman kata baju ni tak cantik..baju ni tak cantik !!!

 bakul sapa tah iman duduk tuuu

cak cak auntieeeeeeeeeee i love uuu !!!

iman tengah pilih baju hahaha

 ini dia farhan yang paling comel di duniaaaa yeyehhhh macam macam hal budak budak ni

Masa balik tu sarah pun dah ngantuk sangat kan =)

muahxxx sarah =)

farhan dah nangis nangis sebab nak makan PIZZA HUT PULAKKKKKKKKKKKKKKK

ini dia neo dengan kakak iparnya...kak asha =) dengan anaknya iman dan anak buahnya sarah 

Dah sampai rumah dahhh nak main dengan sugar glider pulakkk "auntie auntie dina nak main dgn sugar glider boleh takkk nak mainnn"


comel dan berani punya budakkk

posing sambil kene geget ketiak haha

Budak budak tengok sugar glider makan buah epal =)
Kusyuk tengok sugar glider saya tu alahaii

penat zig dengann zag harini..seharian berjalan teman saya di shah alam huhuhu

budak budak ni kan huhuhu
 alisya, dina, dan ayishhh buat rumah riuh rendah harini adoyaii ~

Okay semuaaa its a happy day =) Babaiii auntie balikdulu jumpe lagi hehehe =) (balik dengan kepala pening sebab penat layan budak budak rini ..sampai ada yang paanjat badan i...hampir tumbang haha)

Nak tahu lebih lanjut tentang GM Klang Wholesale City ?


Cara hubungi GM klang 
MARKETING OFFICE
GM Klang Sdn Bhd
10-7-1, 7 th Floor,
Queen’s Avenue
Block 10, Jalan Shelly
55100 Kuala Lumpur
Tel +603-92066297
Fax +603-92066222
Email gmkbiz@tsigm.com
GM Klang Marketing Office
P4-40 & P4-41, Block 4, GM Klang,
Jalan Kasuarina 1,
Bandar Botanic Capital,
41200 Klang,
Selangor.

Ini peta GM klang alau korang nak pergi .. tengok jalan peta ni dan download =)
Location Map Download Map 1
  Download Map 2

Tel: +603-33251788
Fax: +603-33251808
 





Comments

  1. sugar glider tuh selalu kuar jalan2..airtu gi panjat gue..huhu~

    ReplyDelete
  2. best ke eh GM Klang ni? selalu lalu, tapi tak penah pegi :)

    ReplyDelete

Post a Comment