Gambar Sugar Glider Saya.

Yuhuuuuuuuuuuuuuuu

Ape khabar semua..saya nak update sikit pasal sugar glider boleh ? Boleh la..huhu...buat pengetahuan semua..beberapa hari ini sangkar sangkar sugar glider semuanya saya dah angkut letak luar rumah (mesti mak ayah saya lega sangat sangat lepas balik umrah nanti tgk sangkar semua luar rumah haha) Laagipun...tak tahan dengan bebelan dari abang saya...huhu...bau busuk katanya...kalau tanya saya memang saya kata takde bau...sebab mungkin bau busuk tu da sebati dengan jiwa ragaku haha...

hah...

Pagi ni saya rajin sangat nak mengedit gambar koleksi sugar glider ni hehehe...mungkin ada yang tau..dan ada yang taktau..bertambah atau berkurangnya sugar glider saya ni hehe...

ohya..

Berita gembira...sekarang ni MUMU dan NINJA baru lepas beranak BATCH kedua...huhu...Saya tak pasti lagi berapa ekor joeys sebab saya fobia nak tgk anak anak dia dalam perut tu...Mumu beranak 3 minggu lepas...Ninja pulak beranak 3 hari lepas...huhu...so mari menyusuri perjalanan masa untuk joeys diorang tu OOP (out of pouch)

semuanya disini...shemie, ninja, mumu, kontot, baby, boboi, zig, zag

Saya rindu sangat kat killer ! Saya nak killer balik...hurmmm...tapi killer takde X-(











Mesti korang enjoy tgk muka sugar glider yang cute ni kan !! huhuhu...seronot tau...agak agak sampai bila saya redha nak bela diorang ni yer...heheh harap harap laa bakal suami nanti suka haiwan gak...hahahaha...leh ternak banyak banyak =) Ok babai !

Comments

  1. banyakkkkkkk nya ko punye SG...

    ReplyDelete
  2. KILLER mane?????

    ReplyDelete
  3. Essentially we'd like several members of our team to provide updates regularly and post their locations to the same map.

    ReplyDelete
  4. killer mana cikgu?? Suggie yg mencabar tu??

    ReplyDelete

Post a Comment