Pages

Monday, June 04, 2012

Cikgu Kemas Bilik Darjah Sebelum Cuti Sekolah Berakhir.

Salam !

ummmpppphhhhh...memang terbaiklah tajuk diatas ni kan ! ummmmmpphhhhhhhhhhh...hari ini i punya tulang empat kerat ni..telah bekerja separuh nyawa ohhhh...sangat tak larat tapi menggigihkan diri untuk turut menolong my friends susun atur balik bilik darjah di sekolah tu...

Dari 3 buah kelas, nak mewujudkan 4 buah kelas..tapi sebenarnya takde bilik darjah baru pun..ruang berehat, kita jadkan bilik darjah baru...bayangkan segala cekadak cekodok , alamari, buku buku, kabinet, meja, kerusi, yang beratnya bertan tan tu kitorang kena alihkan..dan yang buat semua kerja ni adalah..........


PEREMPUAN.......
cayalah !


Lelaki ? tarakkk tarakkk...tadi masa angkat barang barang yang berat tu..semua merungut.."habslah sistem peranakkan aku ni..." yang dah pernah operate beranak tu.."abislah mau terbukak balik jahitan operate beranak aku dulu nih..." hahahahahaha...lawak giler...berat kot segala almari yang ada tadi..adoyai..kalau dah ade suami..kompom kena buli angkat segala barang kat situ hahah...

neo kene sound dengan kakak ayu... oit ni nak g mana ni nak g gotong royong ke nak gi berjalan ? siap high heels pulak ???? hahahaha kak ayu jeless laa tu haha

kak ayu pulak kene sound dengan cik neo...oit ! ape ni pakai kain kain ni...camne nak gotong royong ni..pakai cam princess pulak ? aihhh T__T

 







kesimpulannya kitorang penat gile !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
babai ! umphhhhhhhhhhhhhhhhhhh =)

semoga allah berkati apa yang kami buat harini amin...








 

Designed by Alieff Artwork