Pages

Wednesday, May 30, 2012

Sugar Glider Wodent Wheel.

Salam,

Dulu i pakai wodent wheel ni...lepas setahun pakai...i rasa...cam tak berapa best pulak pakai wodent wheel ni..so i pun nekad nak jual...hahaha...sekarang dalam sangkar sugar glider i memang takde wodent wheel ok =) Kalau dorang nak exercise ke ape ke..pepandai dioranglah panjat sangkar tu huhu :)

Sebenarnya tak berapa nak tahan dengan bau yang datang dari wodent wheel tu. Tau jelah sugar glider memang suka berak dan kencing kat dalam tu...lepas tu lari lari dalam wheel tu...lepas tu duk guling guling badan dalam wheel tu...lepas tu syok tidur dalam wheel tu...memang geram betul i tengok...

So kesimpulannya, jual je ~ RM85 sold ! i beli harga rm100 kot dulu ! =P









 

Designed by Alieff Artwork