Senyum Tak Perlu Kata Apa-Apa.

Salam,

Alhamdulillah..lega rasa hati...Mungkin ini rahmat Allah...semua yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya...

yeaaaaaaaayyy happynye !!!!! 

Senyum Tak Perlu Kata Apa-Apa.


Saya bersyukur sangat sangat dengan apa yang saya ada sekarang...tak mahu minta lebih dari apa yang saya punyai sekarang..cukuplah semuanya lengkap..semuanya sempurna...saya bersyukur...dengan cara macam ni..saya lagi senang dan tenang..

Neway...this is new beginning ! Haha...masih belum terlambat kan ? Ukirkan senyuman ! : )

Kita sebenarnya kenalah hargai diri sendiri sebelum hargai diri orang lain...sayangi diri sendiri sebelum kita sayang orang lain..

pssst ! *** Lepas ni kalau sape sape cari pasal dan buat perangai pelik pelik dengan saya lagi..saya lempang dia laju laju...aummm ! Cukuplah selama ni saya berkorban jiwa raga untuk selamatkan orang orang sekeliling saya..tapi sayangnya orang pun taknak diri dia diselamatkan...huhu...masa untuk selamatkan diri sendiri....larikkk laju laju!

Comments

  1. selagi org buat bek dgn kita....
    slagi 2 la kita buat bek dgn org 2....

    ReplyDelete
  2. anda nmpk pendek dr angle tu.

    ReplyDelete

Post a Comment